بازخورد درباره این کالا

تیشرت تبلیغاتی جودون

Promotional T-shirt
5.00
از 1 رای

1دیدگاه

ویژگی های محصول
  • جنس: جدون
  • مدل: یقه دار سه دکمه
  • رنگبندی: اکثر رنگ های اصلی را دارد
  • چاپ: دارد
  • سایزبندی: -m-L-xl-2xl-3xl
+ اطلاعات بیشتر
شرکت زارا سِیفتی
گارانتی زارا سِیفتی
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط زارا سِیفتی
قیمت اصلی 190,000 تومان بود.قیمت فعلی 160,000 تومان است.
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

تیشرت تبلیغاتی جودون

تیشرت های کار تبلیغاتی:

خرید تیشرت‌های تبلیغاتی از قدیم الایام یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین روش‌های تبلیغاتی هستند که توسط شرکت‌ها و برندها استفاده می‌شوند. این تیشرت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عمل می‌کنند و می‌توانند پیام‌های تبلیغاتی، لوگوها، شعارها و طرح‌های مختلفی را به نمایش بگذارند.

ویژگی‌ها و خرید تیشرت تبلیغاتی:

  1. طراحی خاص و سفارشی: این تیشرت‌ها با توجه به نیاز تبلیغاتی و سفارش شرکت‌ها طراحی و تولید می‌شوند و می‌توانند شامل لوگو، نام شرکت و باشد.
  2. تنوع در جنس و رنگ: تیشرت‌های تبلیغاتی در انواع مختلفی از جنس‌ها (مانند پنبه، پلی‌استر، نخ و غیره) و رنگ‌های شفارشی شما  تولید می‌شوند تا پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشند.

مزایای سفارش تیشرت کار تبلیغاتی:

  1. معرفی و برندسازی
  2. هزینه مقرون به صرفه نسبت دیگر راه های تبلیغاتی

تیشرت‌های تبلیغاتی یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی و ترویج برند هستند که می‌توانند به شکل مؤثری پیام‌های تبلیغاتی را به مخاطبان منتقل کنند و به شناخت بیشتر برند کمک کنند

خرید تیشرت کار تبلیغاتی با چاپ:

خرید تیشرت‌ یقه دار تبلیغاتی با چاپ یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که به شرکت‌ها و برندها این امکان را می‌دهند تا پیام‌های خود را به شکلی جذاب و ماندگار به مخاطبان منتقل کنند. این نوع تیشرت‌ها با استفاده از تکنیک‌های مختلف چاپ طراحی و تولید می‌شوند و می‌توانند شامل لوگو، شعار تبلیغاتی، تصاویر و سایر عناصر گرافیکی باشند.

انواع چاپ روی تیشرت تبلیغاتی:

  1. چاپ سیلک (Screen Printing):یکی از رایج‌ترین روش‌های چاپ است که برای تعداد زیاد تیشرت مناسب است. این روش دوام و کیفیت بالایی دارد.مناسب برای طرح‌های ساده و بزرگ، لوگوها و نوشته‌ها.هزینه مقرون به صرفه برای تعداد بالا، رنگ‌های زنده و ماندگار.
  2. چاپ دیجیتال (Direct-to-Garment – DTG):این روش از پرینترهای خاصی برای چاپ مستقیم بر روی تیشرت استفاده می‌کند.مناسب برای طرح‌های پیچیده و رنگی. امکان چاپ با جزئیات بالا و رنگ‌های متنوع، مناسب برای تعداد کم.
  3. چاپ حرارتی (Heat Transfer):در این روش طرح بر روی کاغذ خاصی چاپ شده و سپس با استفاده از حرارت و فشار بر روی تیشرت منتقل می‌شود.مناسب برای چاپ تصاویر و طرح‌های پیچیده.قابلیت چاپ با کیفیت بالا و دقیق، مناسب برای تعداد کم تا متوسط.
  4. چاپ با کلیشه: مناسب برای تعداد بالا از طریق الگو و رنگ صورت میگیرد و مناسب برای تعداد بالا میباشد.

مراحل طراحی و تولید تیشرت تبلیغاتی با چاپ:

  1. انتخاب طرح: مرحله اول انتخاب طرح و لوگوی چاپی بر روی تیشرت میباشد.
  2. انتخاب نوع تیشرت: انتخاب مدل و طرح تیشرت
  3. انتخاب روش چاپ: انتخاب کردن نوع روش چاپ
  4. تولید: پس از چاپ بسته بندی و ارسال میگردد.

تیشرت تبلیغاتی جودون :

تیشرت کار تبلیغاتی جودون یکی از بهترین نوع تیشرت های تبلیغاتی بوده که جنس خنک و لطیفی دارد و طراحی و دوخت زیبایی هم دارد بنابر این به عنوان یکی از مهمترین نوع تیشرت های تبلیغاتی در زارا سیفتی تولید و به بارار عرضه میشود.

 

 

امتیاز کاربران به:

تیشرت تبلیغاتی جودون (1نفر)
کیفیت ساخت
5.0
ارزش خرید به نسبت قیمت
5.0
امکانات و قابلیت ها
5.0
سهولت استفاده
5.0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. safarpour

    توسط nader در تاریخ

    واقعا این تیشرت کار ها برای فصل تابستان کاربردی و خنک هستند وقتی با دوبنده ست میکنی یه لباس کار تابستانی زیبا میشه ترکیبشون.ممنون از تولیدی لباس کار زارا سیفتی

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش